همه چیز درباره اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ

اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ به عنوان یکی از اقدامات مهم در تاسیسات الکترونیکی در صنعت ساختمان، یک امر کاملا ضروری می باشد که بدون اجرای آن‌ها مجوز ساخت ساختمان‌ با مشکل روبرو خواهد شد. این مسئله به دلیل اهمیت بسیار زیاد وجود این سیستم ها به منظور حفاظت و ایمنی افراد و تجهیزات برقی در مقابل انواع برق گرفتگی می باشد. به بیان دیگر با اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ و اتصال سیستم ارت ساختمان از طریق چاه ارت، از خطر برق گرفتگی ناشی از صاعقه و همچنین خطر برق گرفتگی ناشی از اتصالی نمودن وسایل برقی در ساختمان جلوگیری به عمل می آید. می توان گفت که از این طریق، امنیت جان و مال افراد ساکن ساختمان در مقابل برق گرفتگی تامین می گردد. سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ انواع مختلفی دارند و به روش های مختلفی اجرا می شوند. در واقع با توجه به نوع پروژه و شرایط اقلیمی منطقه، روش ها و تجهیزات مختلفی برای اجرای سیستم ارتینگ و صاعقه گیر مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ و اجرای خدمات آنلاین مربوط به آن اشاره نماییم.

در چه صورت به متخصص اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ نیاز دارید؟

به‌طورکلی برای اماکن صنعتی و کارخانجات که دارای سیستم برق قوی هستند و همچنین برج ها و ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی چند طبقه نیاز به سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ است. به طور کلی اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ به منظور حفظ ایمنی ساختمان، افراد و کلیه‌ وسایل برقی یک امر ضروری است و باید توسط متخصصین مجرب و ماهر انجام شود.

چگونه یک متخصص خوب برای اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ پیدا کنید؟

بسیاری از شرکت های خدماتی و حفاری چاه، خدمات اجرای سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ را به صورت تخصصی ارائه می دهند. با یک جستجوی ساده می بینید که شرکت های متعددی این خدمات را به صورت آنلاین نیز ارائه می کنند. بسیاری از متخصصین اجرای سیستم ارتینگ و صاعقه گیر در سایت آب و خاک سازان نیز حضور دارند و می توانید خیلی راحت از این طریق آن ها را پیدا کنید. بدون شک استخدام یک متخصص مجرب در زمینه اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ از طریق آب و خاک سازان برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

سوالاتی که باید از متخصص اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ بپرسید

توصیه می شود که پیش از شروع به اجرای پروژه سیستم صاعقه گیر و ارتینگ، ابتدا درباره برخی مسائل با مقنی و متخصصین مربوطه صحبت کنید. مثلا اینکه هزینه اجرای سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ چقدر است؟  نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟ چقدر طول می کشد تا اجرای سیستم و حفاری چاه تمام شود؟ شرایط ضمانت اجرای کار چگونه است؟ به طور کلی سعی کنید که تمام جزئیات را در نظر بگیرید و درباره آن ها به توافق برسید. در صورتی که فکر می کنید برای تنظیم قرارداد در این زمینه به مشاوره حقوقی احتیاج دارید می توانید روی مشاوره آنلاین آب و خاک سازان نیز حساب کنید.

هزینه اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ چقدر است؟

قیمت اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ به عوامل مختلفی از جمله نوع تجهیزات مورد استفاده، عمق چاه و متراژ آن و همچنین جنس خاک و میزان سفتی و نرمی خاک منطقه بستگی دارد. به عنوان مثال برای خاک رسی با جذب رطوبت بالا، خاک شنی و ماسه ای، خاک شنی و سنگی و همچنین خاک سنگلاخی نیاز به تجهیزات و سیستم های متفاوتی برای حفر چاه ارت می باشد که هزینه های مختلفی در پی خواهند داشت. لازم به ذکر است که به دلیل سیاست های سایت آب و خاک سازان مبنی بر رقابت سالم و اصلاح قیمت ها به نفع مشتری، استفاده از خدمات آب و خاک سازان برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

متخصصین اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ چه خدماتی ارائه می دهد؟

در ادامه به طور خلاصه به برخی از خدماتی که توسط متخصصین اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ ارائه می شود اشاره می کنیم:

  • اجرای سیستم صاعقه گیر و اجرای سیستم ارتینگ برای ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی
  • اجرای سیم ارت سطحی
  • اجرای سیستم ارت عمقی
  • اجرای سیم ارت رعد و برق
  • اجرای سیم ارت فونداسیون
  • اجرای سیم ارت کلید و پریز و روشنایی
  • نصب سیم ارت وسایل برقی

کلیه‌ این خدمات توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان ارائه می‌شوند.

استخدام آنلاین متخصص اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ از طریق آب و خاک سازان چه مزیتی دارد؟

قبلا هم اشاره کردیم که استخدام آنلاین متخصصین اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ از طریق آب و خاک سازان برایتان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این از مزیت های زیر نیز بهره مند خواهید شد:

  • استفاده از خدمات آنلاین و صرفه جویی در زمان
  • پیدا کردن یک متخصص با تجربه در زمینه سیستم های صاعقه گیر و ارتینگ در نزدیکی خودتان
  • امکان مشاهده نظر کارفرمایان قبلی درباره متخصص مورد نظر
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی آب و خاک سازان

چگونه از طریق آب و خاک سازان، متخصص اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ استخدام کنید؟

استخدام متخصص اجرای سیستم صاعقه گیر و ارتینگ از طریق آب و خاک سازان با استفاده از سامانه ثبت درخواست این سایت امکان پذیر می باشد. کافی ست تا به این سامانه بروید و با پاسخ دادن به چند سوال درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان آب و خاک سازان درخواست شما را بررسی می کنند و با توجه به نیازتان بهترین متخصصین را به شما معرفی می نمایند.

 

 

تحریریه آب و خاک سازان،محمدلطفی،شرکت معماری در شیراز