طراحی نمای ساختمان در شیراز

طراحی نمای ساختمان در شیراز
شرکت معماری عمرانی اب و خاک سازان در مبحث طراحی نمای ساختمان در شیراز توانسته نماهای منحصر به فرد و ماندگار را به نمایش بگذارد.
گروه معماری آب و خاک سازان جهت اجرای بخش های مختلف پروژه های ساختمانی و باز سازی منازل مسکونی و دفاتر اداری با در اختیار داشتن تیم اجرایی مجرب و کار آزموده به مشتریان خود اریه خدمات می نماید

گروه معماری آب و خاک سازان جهت اجرای بخش های مختلف پروژه های ساختمانی و باز سازی منازل مسکونی و دفاتر اداری با در اختیار داشتن تیم اجرایی مجرب و کارآزموده به مشتریان خود ارائه خدمات می نماید.

این تیم با هدف طراحی و اجرای پروژه های خاص و متفاوت در تمامی زمینه های معماری و عمرانی فعالیت دارد

در مبحث طراحی و اجرا،شرکت آ ب و خاک سازان دارای مهندسین به نام و تیم های اجرایی مجرب در این زمینه است

در ادامه قصد داریم  برخی از حوزه های فعالیت این شرکت را به شما معرفی کنیم.

 

  • بازسازی منزل قدیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

بازسازی‌منزل چیست؟

بازسازی منزل که به آن نوسازی خانه (renovation) هم میگویند، فرآیند بهبود ساختار کهنه، منسوخ شده یا آسیب دیده ساختمان برای تامین نیازهای جدید ساکنان و استفاده کنندگان از بنا است.بازسازی معمولا در ساختمان های تجاری یا مسکونی صورت می گیرد.برای افرادی که فکر میکنند نقل مکان به یک خانه دیگر تجربه ای دردسرساز است، بازسازی خانه های قدیمی گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه است.

 

  • بازسازی منزل ویلایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منازل ویلایی از دیرباز تا کنون مورد توجه و علاقه کسانی بوده که دنبال محیط های مطلوب و نسبتا بزرگ،همچنین به دور از صداهای زیاد و همسایه داری است برخی از منازل ویلایی به دلیل موقعیت مکانی مطلوب یا  متراژ بالا وحتی به علت دید خوب نسبت به محیط پیرامون بازسازی شده و مجددا مورد اسفاده قرار میگیرد. خلق فضاهای این چنینی جدا از زمینه تخصص نیاز به یک دید هنری دارد و آب و خاک سازان در این زمینه دارای گروه ایده پردازی منحصر به فرد خود است.

 

 

  • بازسازی آپارتمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آپارتمان ها از زمان پدید آمدن آن در فرهنگ شهرنشینی دارای گسترش و پیشرفت قابل توجهی بود، به همین دلیل در طول گذشت یک بازه زمانی نسبتا کوتاه برخی از اپارتمان ها به سرعت در حال خارج شدن از رده هستند، از جمله آپارتمان های بدون انباری، آپارتمان هایی بدون فضای کافی پارکینگ،آپارتمان های بدون اسانسور و بناهایی با معماری سنتی که در برابر سیل و زلزله بسیار اسیب پذیر هستند.به همین علت تیم عمرانی آب و خاک سازان نگاه عمیقی به اپارتمان نشینی و بازسازی اینگونه بناها داشتند ودر این زمینه رزومه بسیار پرکار و مفیدی را دارا هست.  

 

 

  • بازسازی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه مطالبی که ارائه شد، برخی از منازل مسکونی همچنان مشکل سازه ای و کهنگی ندارند اما محیط داخلی آن ها ممکن است از مد افتاده باشدیا به خاطر استفاده از متریال های نامرغوب و حتی استفاده نادرست مالکین ، ساختمان به سرعت مسطهلک شده باشد،، اما جای نگرانی نیست،تیم طراحی حرفه ای آب و خاک سازان با جدید ترین ایده ها و برنامه ها بهترین طراحی ها را برای شما به تصویر میکشد. 

 

 

  • بازسازی شرکت ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​شرکت ها اعم از کوچک و بزرگ یک محیط پر رفت و آمد و کاربردی محسوب میشود؛ اینگونه محیط ها در کنار بحث کاربری باید دارای یک جلوه زیبا باشد تا همیشه هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان را تحت تاثیر قرار دهد،

علت بازسازی شرکت ها به خاطر رفت و امد زیاد روزانه و قدیمی شدن ظاهر محیط شرکت است و گاهی نیاز به بازسازی تاسیساتی دارد و برخی اوقات هم بازسازی کلی..

 

 

  • بازسازی منازل مسکونی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازسازی داخلی و خارجی یک بنا به صورت جزء به جزء را میتوان به صورت کلی در دسته بازسازی منازل گنجاند، این گونه بازسازی ها که از صفر تا صد یعنی از  نقشه بنا تا جانمایی هایی که به کلی تغییر میکند را بازسازی منازل مسکونی میگوییم.

 

 

  • بازسازی باغ ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در زمان های گذشته ممکنه است را دیده یا شنیده باشید که در باغ، مالک فقط به دنبال یک سایه بوده برای همین برایش مهم نبوده سایه بان میسازد یا یک اتاقک, اما امروزه باغ ها بازسازی میشوند به این دلیل که یک محیط پر طراوت و پرنشاط را در عین مدرن بودن و داشتن امکانات زیاد با برنامه ریزی دقیق و محاسبه شده ، لذت سیری ناپذیر را به افراد بدهد، و البته که شرکت آب و خاک سازان در این زمینه استاد است   

  • بازسازی ساختمان های تجاری فرسوده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروزه در اصول جذب مشتری ملک های تجاری باید دارای جذابیت خالص باشد  چه در زمینه نورپردازی چه در انتخاب رنگ و نقش کف تا دیوار ها, همه و همه باید خلاقانه و مجذوب کننده باشد پس اگر به فکر یک بازخورد خوب برای پاخور مغازه هستید بازسازی املاک تجاری را در اولویت کار خود قرار دهید.

 

تمامی عکس هایی که دراین صفحه ملاحضه کردید از نمونه کارهای شرکت مهندسی معماری آب و خاک سازان میباشد

 

 

شرکت مهندسی معماری آب و خاک سازان با تجربه چندین ساله در زمینه باز سازی آپارتمان آماده ارائه خدمات به شهر شیراز میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه بازسازی آپارتمان با مدیریت در ارتباط باشید
با تشکر